Estrelle vuelve... כוכבת מסובבת



כוכבת מסובבת. כוכבת הילדים אמיליה אטיאס לא נחה. אטיאס הגיעה שלשום לבית הסביבון של האמן ערן גרבלר בנמל קיסריה כאורחת של משרד התיירות. במקום, המייצר סביבונים, היו עשרות סביבונים. אטיאס נורא התלהבה ומיד החלה לסובב כמה מהם עד שנתקלה באחד שממש אהבה, ומיד לקחה אותו מהמדף וניגשה לקופה כדי לשלם. אנשי משרד התיירות הציעו לשלם במקומה, אבל אמיליה התעקשה ולבסוף הבעלים של המקום החליט לתת לה אותו בחינם.
עבודה ערבית. אם תשמעו את האיש בעל אלף הפרצופים, אסי כהן, ממלמל מילים בערבית באמצע הרחוב - יש לכך סיבה: כהן החל ללמוד ערבית לטובת העונה השנייה של הסדרה "חטופים".
כהן לא נרשם לקורס בכיתת לימוד סטנדרטית עם הרבה תלמידים, אלא שכר את שירותיו של מורה פרטי שילמד אותו בבית. הוא לומד פעמיים־שלוש בשבוע, ובכל רגע פנוי מתרגל מילים עם עצמו.
ראש בראש. לידיעת הקוראת שני כהן: האנשים שעומדים מאחורי "ארץ נהדרת" כל כך אהבו את החיקוי שעשית של מגישת החדשות החמות של גיא פינס, לירון ויצמן, שהם מתכננים לך בקרוב דו קרב איתה - ויצמן צפויה לבקר על הסט בזמן שאת עושה את אחד החיקויים שלה.
טיסה בהפתעה. לידיעת הקוראת לירן אזואלוס, יוצאת "היפה והחנון 1": אולי לפני כמה ימים בילית עם הזמיר משה פרץ באחד הברים בתל אביב, אבל יש מי שזכתה למשהו הרבה יותר רציני - חופשה בחו"ל. ביום שני פרץ הרים טלפון לסוכנות נסיעות והזמין לו ולחברה הלא ברורה שלו, ירדן, חופשה באחד המלונות המפוארים במדריד, הכוללת טיולים וכל הפינוקים האפשריים, וכל זה מבלי להודיע לה. אחר כך הגיע לביתה של ירדן ואמר לה לארוז מזוודה כי הם נוסעים. השניים המריאו בשני בלילה, והם צפויים לחזור ביום שישי, היישר לחזרות להופעה של פרץ בזאפה.
דנה פרידר וקובי פרג' מתאחדים. אפשר להירגע, לא מדובר בקאמבק של הזוג - השניים יתאחדו כשייקחו חלק בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים, ויקבלו פרס או יגישו (הפרטים שמורים במערכת) ביחד על אותה במה. זה יהיה איחוד של השניים שלא נראה כבר המון זמן.
ואם כבר מדברים על הטקס, למרות השמועות - ג'סטין ביבר לא ייקח בו חלק, אבל מי שכן יגיעו הם אמיליה אטיאס, אלין לוי, אלירז שדה, עמית פרקש, יון תומרקין ועוד.

Emilia Attias invitada por el ministerio de turismo.....

Fuente: 

http://www.israelhayom.co.il

Comentarios

Entradas populares de este blog